Saturday, January 21, 2012

Untitled 1

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Tak tak, ni bukan berita ke ape. Okay, maybe I will mix between BM and BI from now on. Haaa ! Rojak ! ye ye. betul la tu. When you see the title " Untitled ", maksudnya saya akan blog about whatever that pops in my mind. Campur-2 la kan. Saya nk cerita satu benda ni la. Baru td benda ni jadi sebenarya. Taknak tuju kpd siapa-2 la tp kan, ada la seorang hamba ni (A). Dia plak p marah kat sorang lagi hamba ni (B). Saya plak dok syok-2 tweet la kan. Si (A) ni dok kutuk-2 si (B) kat twitter ni. Saya phmla tp tak payahla nk lepaskan geram tu kat org lain. Kena tempias tak cool la. Tweet saya ni dptla reply drpd si (A) ni. Bunyi dia mcm nk marah saya plak. Padahal org dok tweet pasal benda-2 innocent je. Aihh.. kalau nk lepaskan geram tu, berpada-2 la skit doe. Hang dok marah-2, aku plak yg kena tempias. *haa, dh tukar "aku" ni. tgh panas ni. haha. Tp saya reply balik dgn gurauan jela , malas nk tambahkan lagi kemarahan dia. Ah, ape-2 jela. Kesabaran tu senjata umat Islam bak kata kwn saya sorang ni. ^^ soo, patience is the best policy ! *tau tau, sepatutnya honesty tp biaq p la. ni blog saya. haha. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Adik saya baru balik dr TKC utl CNY. wahh, teringat plak zaman persekolahan dulu kat Sainsku tersayang. Aiseh. haha. Sumpah rindu kott dkat member kat sana. Skrg ni kat Shah Alam, mcm sunyi plak. pehh, seriously if there's no such thing as homework, i would call sainsku as heaven on earth ! :D Best ah dpt  belajar culture kat sana. Very interesting and they sure have fascinating food. Nyum nyum ! Nnt time keluar result, InsyaAllah la saya akan pergi sana ang maybe spend some leisure time with my awesome friends :')




No comments :

Post a Comment