Thursday, February 16, 2012

dentist.


assalamualaikum dan hai ! :D yang gambar kat atas tu menunjukkan betapa excitednya saya bila mama ajak pergi dentist. ye ah, dah lama tak pergi. last sekali pergi pun tak ingat dah form berapa. -___- hehe. pergi ni pun untuk scaling. saya punyela semangat smpai kat twitter pun saya nk bgtau yg saya pergi dentist la apa semua. haha.  okay. tapi tu SEBELUM saya masuk bilik untuk scaling tu. time masuk tu, cool jela kan. duduk baring apa semua atas kerusi tu. mcm biasa, dentist tu akan bercakap dgn kita time mulut masih ternganga. so, saya pun ye ye kan ajela apa dia cakap tu. haih. sebelum start scaling tu. dia tanya "dah pernah scaling kan ?" ( lebih kurang mcm tu la dialog dia ) saya pun angguk. lepas tu dia cakap "so, awak tau la kan yang akan ada rasa sakit ngilu gusi berdarah".  oh tidak. -____- menenangkan betul kata-kata dia. saya dh start hilang dah rasa excited tu. sekali dia start scaling. pehhhh. sakit ngilu dia tak terkata. maybe sebab saya dah lama tak pergi scaling kot. lepas tu dentist tu nasihat-2 suruh bla bla bla. haha. malas plak nk type. huwaaa  D';  sakit woo. dia ingat saya ni patung ke apa ? bukan apa, dia ganas semacam la. aduhh. saya genggam kedua-dua belah tangan punyala kuat. mcm kena rasuk. haha. sampai dia suruh saya turun sikit sebab paham-2 jela badan org kena rasuk mcm mana. kalau boleh, nak bendkan badan tu. eh, malu plak saya nak ckp ni tapi saya rasa nak nangis plak time tu. haha. congek. ada la keluar air mata sikit. rasa mcm first time plak nangis time scaling setelah sekian lama. ish. malu malu, haha. dalam hati memang menanti saat akhir je. rasa mcm nak tolak pun ada jugak dentist tu. siapa suruh ganas sangat. rasa mcm nak jerit suruh berhenti je. menyesal gila muncul perasaan excited sebelum tu. saya rasa ni worst pengalaman saya time jumpa dentist kot. -.- sampai berdoa-doa dalam hati. nk tahan sakit punya pasal. haish. okay, saya memang dah serik dah. nak kena jaga gigi betul-2. nanti tak payah kena torture time scaling. (Y)



No comments :

Post a Comment