Wednesday, February 1, 2012

patience.

assalamualaikum and hai ! :D okay, kalau nak tau, saya ni jenis yang cepat marah tapi bukan jenis yg blast out mcm tu. kalau saya marah, saya akan diam and simpan perasaan kemarahan tu. kalau tengok saya tengah diam semacam tu, paham-2 jela ek. hehe. tapi walaupun saya cepat marah, saya jenis yang cepat cool secara automatic. tak tahu pulak kenapa. dia secara tetiba. haa, bagusla kan ? haha. tapi ! kalau time saya tgh diam, please jgn tanya saya apa-2 soalan. kalau nak tegur biasa-2 tu no hal. ni yang suka lempar soalan-2 ni. tak kirala pelajaran ke apa. sebab, yela. mestilah kena paham. mana dpt berfikir time tu. saya prefer diam kalau saya tgh marah. sebab sekali saya bukak mulut, boleh gegar dunia kot. haha. biasala org yg suka pendam ni. dh tahan lama sgt, sekali keluar, mmg nak kasi habis-habisan la kan. haha. bukan apa saya post pasal benda ni. just that mmg baru td saya marah sebab someone. malasla nak mention siapa. i mean, ada-2 je dia nak cari kesalahan saya. orang dah tolong tu kira okay la kan ? a simple thank you would be nice. but instead, dia nak complain tu, complain ni. saya diam jela. malas nak balas apa-2. saya kalau marah, boleh jd panas satu badan tahu tak. and i mean, literally. mmg rasa panas semcam. but in the end, saya akan cool balik. mcm tadi, tak lama pun saya marah. sekejap je lepas tu, entah. haha. that's just me. kalau gaduh dgn sesiapa pun, saya yg akan minta maaf dulu. not taking credits here but that's the truth. saya jenis yang senang sangat rasa bersalah and for me, that is the worst feeling ever. but, eventually, everything is gonna be just fine. :) sorry. it's a simple word yet brings a powerful definition. and to wrap things up, here. ada video. dia ala-2 music video lagu patience. best :) tp budak laki ni mmg nmpak agak gayish sikit. oops, jahatnya mulut saya. hehe. tp dia mmg straight pun, ehh ! dah dah. haha. tgk je video ni. enjoy ! :D


No comments :

Post a Comment