Tuesday, February 7, 2012

Vanilla Coklat.


assalamualaikum dan hai ! :D haaa, vanilla coklat. drama yg sedang hot lagi hangat diperkatakan oleh org ramai sekarang ni. lebih-2 lagi kita yg remaja ni. yg jiwa masih nak bajet sweet-2. :D tapi serious, episode tadi memang tak boleh bla dgn kesweetan dorang. mmg sweet habis ! mmg takde baki dah ! episode tadi mmg episode yang saya dok tunggu-2 selama ni doe. ^^ smpai kat twitter td, #vanilla coklat #amir mmg trending habis ! untung ah org yg nama amir. haha. tumpang famous kejap. kalau nak tau, adik lelaki saya lagi obsess dgn vanilla coklat drpd saya ! dia mmg tak boleh miss satu episode pun ! *pelik kan ?* jarang tgk lelaki obsess mcm tu sekali -___- saya plak, skip-2 episode. tgk iklan dulu. kalau iklan episode setrusnya best, baru saya nak tgk. haha. mcm episode td mmg saya dh tnggu ! sweet weh sweet gilosss ! zara plak bajet malu, nak marah-2 apa semua. tapi marah tu menandakan caring kan ? hehe. last-2, dia mengaku jugak yg dia sygkan amir ! wahhh ! bestnyaaa ! last-2 tu dia p tutup lampu. ahem. saya taknak tau la apa dorang buat. haha. esok lusa, mengandung la tu. whoaa. tapi saya kesian gak tgk balak zara. tak pasal-2 kena tinggal. tp yang perempuan gedik tu boleh jalan ah. bukannya gf amir pun. perasan. *asal saya tetiba emo ni?* haha. tp dorang ada plan laaaa. aduhh. ah, lantak la. drama melayu selalunya happy ending. *selalunya*. :D and drama ni mmg membuktikan yg cinta selepas kahwin mmg indah ! :D but apa-2 pun, saya harap yg zara dan amir kekal la. jgn cerai sudah. haihh. well, we just have to wait and see ! :D
wipradnyana:

Love is about TIMING  :)
hoping. .

*comel kan ?* haha

No comments :

Post a Comment