Friday, March 16, 2012

kebabom ! eh merepek -.-

assalamualaikum dan hai ! :D eh memandangkan sekarang ni dah pagi,  saya nak wish good morning ! :3 okay. sebenarnya saya nak sembang sikit pasal peristiwa saya dekat shah alam mall malam tadi. :D

 

a'ah, ni la tempat dia. siapa yang duduk area shah alam tu, memang dah kenal sangat dah dengan place ni. kompem punyalah. haha. saya keluar dengan family nak beli barang. and adik saya from tkc pun nak balik dorm dia balik dah. haha padanggg muka ! muwehehehe. cuti sekolah dah nak habis ! :p haha. k, that's not the main point. tapi tapi tetiba terserempak dengan cousin dekat situ. satu family plak ! haha. dahlah ktorang sembang sakan dekat tengah-2 dunia. kacau lalu lintas orang dekat mall je. haha. dah habis apa semua, ktorang pun pergilah giant beli barang bagai. lepas tu, supper dekat restoran pelita jap. tetiba saya dapat text daripada kawan lama saya. budak sambest tuuu ~ hebakk kot sekolah tu. sekolah impian saya dulu :') tak perlulah mention nama. hihi. 

*************************
(copypaste text tadi)

kawan :  xsngke buley jmpe.. bju same kaler lak tu.. huhu

*************************
saya terkejutlah jugak. dia ni salah nombor ke apa kan. bila masa pulak jumpa dengan dia ? O.o so, saya pun replylah tanya dia salah nombor ke. haha. lepas tu dia kata tak, dia cakap dia nampak saya dekat giant tadi. and i was like "laaaaaaaa. kenapa tak tegur ?" haish. time tu saya dekat restaurant pelita tu. lepas tu dia reply kata yang saya tengah dekat restaurant. hahaha. bapak ah. stalker. :3 haha. tapi dia taknak pulak bagitahu dia dekat mana -______- cis ciss. cemni ah kawan lama. alahai. haha.

That awkward moment bila kawan text kata dia ada ternampak aku tadi. Laaa, bukan nak tegur. T___T


semangat update twitter. haha :D

Geram gediknya nak main teka teki pulak ai T.T cuaklah pulak dia tahu aku dekat mana sekarang.

hahaha. betul apa :3
sedih gila kawan lama tersempak aku taknak tegur T.T aku tak perasan pun dia. dah balik baru bagitahu yang dia ternampak aku dekat mall. -.-

agak ah. sedih. wuuu :'( takpe, kalau jumpa malu kot. hahaha. ceh. last sekali jumpa darjah 6 ! lama bebeno dah tu. agaknya muka saya tak berubahlah kalau dia dapat cam saya. hahaha :D *awet muda :3 okay, dah. hihi. tahukah anda esok ada edu fair dekat KL ? :O saya nak pergi T___________T tapi parents saya busyyyy. ahhhhh. nak pergi ! ramai geng sbp yang pergi. jelesnya ! wuwuwuuuu :'( haish. minta info dengan kawan jela nanti. heh. :/ kbabai. assalamualaikum :)

2 comments :