Tuesday, March 13, 2012

kenapa tak esok je result :')

assalamualaikum dan hai ! :D sepertimana semua sudah maklum, tarikh result spm telah diawalkan sehari. jadilah 21 mac 2012. tadaaa ~ maka korang. eh, ktorang semua bolehlah pendekkan sehari dalam countdown.  :3 tapi kenapa ? mengapa ? ahhhh. asal baru minggu ni nak habaq ha ?! adoyy. kerajaan tak fikir ke orang yang sekolah jauh-2 ni. orang dah tempah flight 22 mac laaaaa. haduh haduhh. mak saya nak tukar tapi harga dia double la pulokk. melepaslah macam ni. -______- kawan-2 semua mestilah pergi 21 haribulan. wuwuwuuu :'( alahai sadis gila nak mampus lewww.

 

haihh. 21 mac tu saya tahu melalui phone call jela nampaknya. macam result pmr saya dulu. time tu saya masih tidur. hihi. lepas tu, mak call bagitahu result. and then, saya tidur balik. haha. tahu sakai, :3 haha. tapi tu pmr. ni spm weh SPM ! lain rasa dia. kecut perut dibuatnya. gila gila gila. tak best doe tahu through phone call je. bapak ah. tak happening langsung. tu satu. lagi satu tak dapat nak jumpa kawan-2 sebatch dekat sekolah. :'( jumpa junior bolehlah. tapi tapi mestilah kita nak jumpa rakan seperjuangan kita dahulu kala. isk isk. sadis betul la. :'( tapi ada la jugak beberapa orang yang senasib dengan saya ambil result sehari lewat tapi bukan sebab flight. dorang ada jpj test 21 mac tu. oh kesian. mesti tak tenang je drive :/ but whatever it is, goodluck la eh. kita sama-2 pray for the best :') Aminn ! saya tak boleh tipu yang memang saya menangis bila mak saya tak kasi tukar tarikh. gila ah. terkesima doe. terus taknak keluar rumah ikut family dinner malam tu. i mean, come on la. mana ada selera bila dapat tahu benda mcm tu. isk isk. -.- but now, i'm feeling better. kott. ntahlah. yang penting saya akan dapat tahu result spm saya. kita semua akan tahu. so, we just pray for the best. insyaAllah cemerlang. Amin :) kbabai. Assalamualaikum.

8 comments :

  1. o tedahhh..hehe..xpa2..sy gi 21 ya mybe x balit spaoh dolok..mun da masa,lak sy ajak amban gi skolah jmpa awk..hehe..chill :)

    ReplyDelete
  2. ala..ciannye..tinggal mana erk?saba taww..tp swear takut sgt!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. tinggal shah alam :') sekolah sains kuching -.-

      Delete
  3. rileks lah. pejam mata pejam mata result atas tangan dah

    ReplyDelete
  4. huh, ambik sehari lewat lagi tkot. brrrrrrrrrrrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. by the time saya ambil tu memang dah tahu result dah pun :')

      Delete