Wednesday, March 7, 2012

lulus REtest JPJ ! :D

assalamualaikum dan hai ! :D 
Alhamdulillah, semalam saya lulus retest JPJ ! :D haha. sakai ah jugak sebab yela. dah merasa gagal, so cuak la jugak kalau gagal untuk kali kedua. fuhh, siapa nak kan. haha. syukurlah orang jpj yang kali ni okay sikit daripada yang dulu. yang ni perempuan, dulu lelaki. so, lebih selesa la kalau sama jantina. haha. saya sempatlah buat kawan. kalau yang lepasan spm tu memang belambak la kan. so, ada sorang ni dari SMK seksyen 7 :D sama sekolah dengan adik saya. haha. sebenarnya kalau saya tak dapat sains kuching, memang saya masuk situ pun. lebih-2 lagi banyak gang sekolah rendah saya dekat situ. SK Raja Muda. :') dorang banyak doe pilihan, macam-2 ada. sainsku just boleh pilih antara akaun dengan EST je. alahai. eh eh, dah. cukup. jom kita sambung. haha. ada jugak yang gagal retest. sedih doe tengok. mesti frust gila. ada sorang perempuan ni pakai purdah, jubah. yang macam orang arab selalu pakai tu, fully black. sejuk je hati tengok, tapi dia gagal. haduh, saya pulak sedih. :'( maybe bukan rezeki dia. takpelah. honestly, time saya gagal dulu, saya senyum je. buat muka seposen keluar kereta. tapi kalau dah orang tanya, memang tak boleh nak cover lagi dah la kan. haha. GAGAL la, apa lagi. aduhh. takpe, pengalaman :D oh ye, tadi dekat twitter, kawan saya tanya pasal retest jpj saya. wahh, kemain semangat lagi saya bercerita. haha. tapi ada sorang ni mengada. haha. jeles lettew. :3

*sila lihat image di bawah*

Haha. sorry Amin :3 terpaksa. hahaha. tapi yela, orang baru je lulus semalam, memanglah belum lagi dapat P. cis ciss. haha. sabar ah dulu. adoyy. tapi yang penting saya dah lulus jpj ! :D ha, lagi satu. ada sorang lagi kenalan saya dekat sana, budak seksyen 7 jugak. haha. kesian jugak dengan dia. motor dia gagal, kereta pun dia gagal jugak. kena bayar double lah kan ? kalau tak silap la. dia sama jpj test kereta sama dgn saya, motor tak. okay, petang tu saya terus test drive bwk kereta auto, bwk mama dengan adik lagi. haha, bajet. pergi isi minyak. and guess what ? saya terserempak dengan budak yang gagal motor dgn kereta tu. sorrylah, tak dapat nak mention nama. hihi. dia senyum, saya pun senyum jela balik. haha. rasanya dia kerja situ kot. kott. lepas tu, family saya nak celebrate jugak. alahai, terharunya :') pergi makan dekat nandos and mama hadiahkan gelang. susah-2 je. baru jpj. haha. thank you so much :')



2 comments :