Wednesday, April 25, 2012

Sedih tangat tangatt. :'(



assalaualaikum dan hai :D saya sedih. uhuk. benci pun ada. and bila saya tak dapat nak tahan perasaan saya ni, saya luahkan jelah dekat sini ye :')

nak tahu kenapa ? nak tak ? okay sebab 26 april (hari ni sebab dah pukul 12 lebih) ada Majlis Anugerah Cemerlang (MAC) Sainku and malangnya saya tak dapat datang. wuwuwuuu :'( ahh, bencinya ! urghh T__T ntahlah. mak saya malas nak book flight ticket. plus parents saya both busy. so pape jelah. whateverlah. tahu tak whatever tu apa ? okay memang whateverlah pun. haihh.
 tapi dorang kata nak skype dengan saya time ummi (pengetua) berucap. haha. kejam seh kejam. cantik betul timing dorang. -.- tapi tak kesahlah, asal dapat merasai suasana majlis tu walaupun sekejap. isk isk. sekarang pukul 9.17am. saya bangun-2 tadi tengok Safuan dan Eena tweet saya suruh bangun sebab nak skype. haha. suruh ready pukul 10am ummi berucap. hahaha. tidur jelah saya cemni time skype. eeee, sejuknya sekarang ni. kaki sejuk macam apa je. tapi best. eh apa aku ni.

pic.twitter.com/kYo6IHWS

yeyyy ! baru je habis skype dengan dorang dekat MAC ! weehoo ! oh yes, dahlah saya pakai baju tidur. T____T hahaha. malu gila semua orang tengok saya punya baju tidur ni. saya nampak Mr. Lim dari belakang jelah tapi jadilah untuk lepaskan rindu ! Miss Rozita saya nampak depan-2 :D kawan saya yang lain pun sama ! semua stock nak jeleskan saya je ! arghhh. benci benci ! tapi saya rasa bersyukur and happy sangat ! at least dapatlah rasa sikit suasana MAC tu. Thank you EENA !!! Eena yang skype dengan saya tu guna iphone dia. ehem iphone. hehehe. okay sumpah rindu tadi. ahhh ! saya sempat tengok performance tarian junior. haha. awww, rindunya ! ghupenya ktorang akan dapat dua anugerah. satu untuk straight A and lagi satu untuk PNGK. ohh ! maksudnya dua kali naik pentaslah saya terlepas ni ! oh ini tidak adil ! tidak adil bagiku sangat sangaaaat ! huh. takpelah. uish. padahal saat ini yang jadi impian saya sejak junior lagi tahu tak. sebelum ni tengok senior ambil sijil dapat straight A lah yang jadi inspirasi saya untuk dapat straight A. tapi tak sangka pulak bila time saya, saya tak dapat datang :'( eh saya terus twitcon saya jadi gambar atas ni ! hahaha. kenangan skype dengan bebudak MAC ! :DD  yeahh ! haha. eh okaylah. nak kemas rumah dulu. ehem. okay babai. assalamualaikum :)

2 comments :