Thursday, May 17, 2012

yess ! heheh

assalamualaikum dan hai :D banyak pulak perkara yang best berlaku semalam. hahaha. nak cerita satu satu lah ye. *drum roll* 


taraaa ! hahah. barang yang dipost oleh Aizuddin dari Sarawak telah selamat sampai ke rumah saya ! Alhamdulillah. yes yess ! weheheh. walaupun sampul tu dah renyuk, uhuk peduli apa kan. hihihi yang penting dalam dia. ada sijil, arteri Sainsku and RM50 ! haha. dah lama kot saya tunggu nak pegang arteri ni. fuh fuhh, kenangan. biar lambat, asal dapat. heheh. syukurlah duit pun selamat tak dikebas postman. :') nah, wajah-2 dalam Arteri Sainsku 2011. :D *permintaan Abang Azam*. haha. 








hehehe, rindu gila :D termasuk HKSBP walaupun kalah :')

wuuu, okay cukup. nak cerita hal lagi satu pulak. okay pagi semalam sebenarnya saya dok promote video cover Hafiz Zainal (youtube) dekat Barak di twitter sebab dia nak sangat cover orang Malaysia. haha. ada lah dalam dua tiga video macam tu, saya kenal Hafiz Zainal ni pun sebab Aten tetiba recommend dulu. hahah. suara dia pun okay jugak :3 wehehe. pastu kan kann, Barak gedik pergi mention Hafiz dekat twitter kata saya suka video dia semua sebab promote kemain. (memang betul pun) huuu, tapi segan ah weh ! hahaha. sakai gila ! dah ah Syakir pun join sekaki sebab dia kenal jugak Hafiz Zainal (ex-ASIS)  xD memang teruklah saya kena bahan time tu ! hahahaha. dorang memain pulak mention-2 Hafiz Zainal dekat twitter pastu nak libatkan saya T.T tapi saya takdelah fanatik mana pun dengan Hafiz Zainal just minat gitu-2 jelah kan. hahaha. pastu petang tu kan, saya terkejut + eksaited gila sebab Hafiz reply xD hahaha. lawak ada jugak ! mesti dia tension tengok saya, Syakir and Barak mention dia bebanyak dekat twitter. hahaha. nah bukti. ^^



kalau tak jelas sangat, baca yang bawah ni. ^^  weheheh.

4 comments :

  1. aloh! gamba cover je ke? AHAHAHA snap laa sikit dalam Arteri tu, lama tak tengok tau! tapi cover boleh tahan :)

    ReplyDelete