Tuesday, November 13, 2012

Alhamdulillah.

Assalamualaikum & hai :) oh err, walaupun hari result dah berkurun lama lepas, saya nak cerita jugak kat sini. ah tak kira hahaha. ramai yang tanya result saya berapa. haha dah rasa macam ambik result spm pulak hari tu. huhuh. semua terpacak depan laptop. refresh email macam gila hahah. padahal dia letak kat spam hek eleh elehh. -,- em emm nak bagitau ke tak eh result saya. hahah siapa yang tau tu, tau lah. yang tak tu hmm nasib ah :P hahaha. papepun result sem 1 saya tuu, syukur Alhamdulillah sebab Allah masih bagi peluang kat saya untuk polish up my knowledge for next sem :') well for the rest of my life i suppose. all i can say is, Alhamdulillah saya dapat straight As and i'll try to improve, work harder and focus more on every subject, biology especially :') sebab yelah kan, medic duhh. biology tu main ingredient okayz. sometimes i tend to doubt myself :/ but In shaa Allah with kuasa and izin Allah, i'll manage :') Amin. saya percaya dan yakin bahawa keputusan Allah itu adalah yang terbaik. :) fiuh fiuh tenang farisa. baru sem 1, belum sem 2 lagi huwaaa :'( takutt. tak ready lagii to be honest :( seriousss. :'( i always question "why is this happening to me" but then again, Allah has arranged everything for us and maybe some things are just meant to be untold and better kept as secrets for our own sake :) and redha serta bersyukur jelah dengan keputusan kita semua ye :') oh dengan muet lagi. hmm saya tak target tinggi pun sebenarnya :/ saya rasa macam diri ini tak layak untuk dapat band 6. i'm not underrating myself, i'm just pointing out the fact here. i always try to think positive, i really do but i'm just too tired. i'm tired of being disappointed when the outcomes were below my expectations. maybe this time, i'll try to aim low and achieve miracles ? :"3 haha i wish. but nothing is actually impossible right ;) haihh apelah saya ni. bunyi macam orang putus cinta hahaha. takpelah, saya hanya mampu berdoa, berusaha dan bertawakal :) and i'll let Allah do the rest for me :) and i won't give up ! yeah ! it's not about how many times you fell, but how you got up from that fall :) nak berpaut pada lelaki hensem ke time bangun tu hahaha okay -.- hah dah alang2 ni, nak bagitau something lah. orang selalu kata "ala, bill gates bukannya habis sekolah pun, jadi jugak antara orang terkaya di dunia" hmm ni bagus untuk motivasi tapi taknaklah ada pulak yang take for granted. "ala takpelah aku gagal pun. nanti esok lusa pengganti bill gates lah aku ni" ha ha impian tu bagus tapi just nak ingatkan yang kejayaan takkan datang bergolek macam tu je. kena usaha :3 "winners never quit, quitters never win" :')) hehe okay tu jelah. harap mesej tersampai :P okay until then, adios :*

No comments :

Post a Comment