Sunday, November 25, 2012

our small gathering :)

Assalam & heyy. semalam saya and geng ex-sainsku saya ke mid valley untuk tengok breaking dawn part 2 :* honestly, saya tak follow pun cerita ni hahaha. saya pernah tengok twilight je. tup tap tetiba terus tengok BD part 2. hah, cantikk tengok first and last terus hahah. pastu, puteri jadi mangsa kena explain kat saya time tengok wayang tu hahah thanks puteri :3 sebelum masuk panggung wayang tu puteri dah bagi gambaran part 1 punya supaya saya paham untuk part 2 :P eh brenda pun geng saya, main redah je part 2 even tak follow twilight kahkah. tapi untuk saya yang tak follow ni pun best part 2 tu, apa lagi yang follow. pehhh memang magnifico lah. saya nangis pulak time part perang tu hahah pffttt. yang dah tengok tu paham punyalah perasaan saya haha, yang belum err nak spoiler tak ? semua tu vision alice je eh eh hewhew. :3 ktorang nak book pukul 2.30 punya tapi tinggal 4 je seat kosong padahal ktorang 9 orang (yang nak tengok BD2) T.T so ktorang pun tibai jelah pukul 4. haa memang berjalan jelah sebelum tu haha. solat apa semua. oh oh ! time kat surau.. tetiba ada orang sentuh saya. ingatkan siapa, focus bebeno muka dia rupanya segha ! kahkah sheera rahim admin sbp94 wuuuhuu :* okay memang terkejut tak sangka gila. dahlah kat surau :O dalam banyak2 tempat. diberkati kata segha hahaha. pastu snap snap camwhowing (my version of spelling) sikit hihik.


hah, cukuplah ni untuk menggambarkan "camwhowness" ktorang hahaha. ehem luar surau pulak tu -,- haha dia dengan adik dia. dorang tengok cerita rise of the guardians. ramai kata best cerita tu :) nanti nak tengok jugaklah :D (hai online movies) free hukhuk. zahir dengan hanif tengok cerita tu while kami yang lain ni tengok BD2. haa tudia shortform haha. masa sampai2 tu, ktorang lunch kat mcd, buat bising hahaha macam biasaa. dahlah cakap sarawak haaa memang ktorang mind our own business habislah haha. hanif sorang je tak paham bahasa sarawak :P sebab dia kawan saya from English In Camp (EIC) time f4 :) and happens to be zahir's friend at intec too ^^ so saya saje ajak dia sekali :D k siapa tau kisah sebenarnya diam. :') ktorang campur2, saya sorang from palam, ada um, uia, intec and sorang sesat unimas (zudin) :P haha. takdelah, dah alang2 dia kat kl, saya pun ajak jelah join ^^ great fun guys :)) pastu time to get ourselves back home. saya, zahir and fatin je naik ktm hehe. tapi saya paling jauhlah from kl sentral, padang jawa. huhuh. and.... tradada guess siapa saya jumpa dalam ktm ? hahah farah najihah :D my classmate time sekolah rendah and last time saya jumpa dia time darjah 6 kottt XD hahah okay totally unexpected. mula2 tu takut salah orang, so saya buat dunno jelah hehe. pastu tetiba dia stop kat subang jaya, time dia bangun tu memang saya sure tu dia. saya pun dengan selambanya panggil. "farah" *hoping dia pandang* pastu dia pandang :D dia senyum and we shook hands haha bajet je :3 pastu tak sembang lama pun sebab dia kena keluar from ktm tu haha alahai. tapi excited lah jumpa kawan lama :DD oh yeahh, i still rememberrrr haha. harap dia kenal saya jugaklah -.- takut je dia main salam je saya "ntah siapa perempuan ni tetiba panggil nama aku. ah, senyum and salam jelah dia. kesian pulak aku tengok." hahah okay takdenyelah dia pikir camtu ish ish. i'm sure she still remembers me too :') huuu. okay dah dah haha. lagi seminggu je cuti pastu masuk sem 2 haihh. surah as-sajadah pun saya belum hafal lagi, teruk betul. -,- hope saya akan lebih perform untuk sem 2 nanti :) Amin. 

1 comment :