Saturday, December 8, 2012

first week of sem 2 :)

Assalam hai :) ya udah seminggu berada di palam. first week of sem 2 ni mmg agak heaven bukan hanya sebab takde lab tetapi juga banyak kelas cancel muwahaha. tapi ada kelas ganti hari ni. ye kelas pada hari sabtu T.T and sebab tu jugaklah saya tak dapat balik yang sepatutnya saya balik untuk hadirkan diri ke wedding cousin saya huwaaa :'( k k fine demi menuntut ilmu punya pasal. taknaklah skip class kang menyesal. hmm walaupun class maths je hari ni tapi saya malaslah nak catch up nanti. so baik pergi je sama dengan yang lain :) takpe, wedding abang haidar saya dah pergi belah perempuan punya. okaylah tu kan haha. okay dah cukup. bio lecture ktorang belum start lagi :/ padahal ada kelas yang dah habis dah chapter 1. pastu jumaat depan ktorang quiz pulak. :( alahai kena study sendiri ni nampaknye. tak bolehlah nak bergantung dengan lecturer je kan. kenalah independent jugak. *cakap dengan cermin* wehhh satu lagii, kat meja saya dalam bilik ni semut tak habis2 kerumun urghh stresss. saya dah sellotape semua tempat dorang dah tapi dorang tak give up lagi tu berhijrah. menyampah =.=" saya dah jadi serial killer tetap dah ni haihh. geram gerammm. hah ! speaking of geram haha. tadi saya dok usha tudung lagi online hehehe. wahh memang geram ni tengok tudung cantik2 :'3 nak try beli tudung mesir lah pulak. tengok yaya pakai time lecture hari tu serious tertarik hewhew. tak sabar nak balik rumah ! nak order ! D: okay tu jelah setakat ni haha. nak motivasikan diri jap supaya pegang buku biology hehe. until then, toodles !

2 comments :